[D66] Wordt Jetten opvolger Pechtold?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jul 28 11:45:48 CEST 2018

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Jesses, een identitaire lhbter, carrièrepoliticus, manager,
> bestuurskunde student, neoliberalisme apologeet... Daar ga ik van
> kokhalzen, zeker met deze temperaturen. (Overigens kan een homo nooit
> een 'ster' zijn, want het is la estrella, la etoile, en dus vrouwelijk.
> Mannelijke sterren bestaan niet, en politieke sterren is welhaast een
> oxymoron. Er zijn alleen politieke actors. Bevangen door de hitte,
> Fluks?...)

Op,
   http://www.inventio.nl/genus/uitleg.html
staat dat 'ster' in het Nederlands zowel mannelijk als vrouwelijk kan
zijn. In het onderhavige geval inderdaad toepasselijk in verband met
dat gedoe met die kast (de 'kast' is trouwens de WC-pot en het
vrouwelijk
geslachtsdeel - voorzichtigheid is de moeder met de porseleinkast - de
Pot van Nut, het sterrenbeeld Monoceros waar twee honden zich verenigen
en Satan reincarneert).

Jetten is daarenboven voor de intrekkingswet van het referendum en de
klimaathysterie. Tja, wat moet men met zo iemand ?

Er moeten meer beta's in het parlement. Dan wordt dit soort ellende
wellicht voorkomen (alhoewel: Terlouw is zowel klimaathystericus
als kernfysicus - het gaat dus niet altijd op).

Klimaathysterici hebben dezer dagen de tijd van hun leven met die
hittegolf. Alhoewel: Voorspellen hun doomsday-klimaatscenario's niet
dat het meer gaat regenen ? De tijd van Noah (het sterrenbeeld Orion)
komt immers stiekem terug - diens Ark is ook alweer het sterrenbeeld
Monoceros (en de stoomboot van de Sint).

De waarheid is dat wanneer er een hogedrukgebied boven Scandinavie
ligt wij al snel een oostenwind en dus een tijdje een landklimaat
hebben. 's Zomers is het dan snikheet en 's winters ijskoud... En
het feit wil dat het momenteel zomer zij.