[D66] Fw: Voorbereiding op burgeropstand - correctie

A.O. jugg at ziggo.nl
Tue Jan 23 18:29:38 CET 2018

Dit ligt als ik me niet vergis, bij NATO-legerplaats Bergen-Hohne (bij
lager Bergen-Belsen) waar ik in '94 ook op oefening ben geweest met 11
Tkbat. Daar liggen inderdaad spookdorpen voor oefeningen. Kamervragen?
Laat ons toch niet lachen meneer.

https://www.google.nl/maps/place/Bergen-Hohne+Nato+Base/@52.767267,9.8899659,15z/data=!4m8!1m2!2m1!1sSchn%C3%B6ggersburg!3m4!1s0x47b03876f29143f3:0xb1acbc250f7a9dd4!8m2!3d52.776455!4d9.9000362