[D66] Sylvanagate: Simons verzon haar biografie en onderzocht haar vorige levens

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jan 11 12:35:20 CET 2018

Vraag rijst wat Mw. Simons allemaal nog meer verzonnen heeft.

Het doet denken aan die andere fantaste, Hirsi Ali (die overigens geen
raciste was). Intussen zijn wel 20 mensen veroordeeld omdat Mw. Simons
zich 'door racisten bedreigd' voelde en kan Mw. Simons haar racisme de
vrije loop laten de de politiek-correcte media. Wie de leugens van Mw.
Simons tegenspreekt kan immers rekenen op een politiek-correcte rechter
die zijn ambt grovelijk misbruikt.

Overigens blijkt - na Artikel 1 - ook de naam Bij1 gekaapt te zijn door
Simons en trawanten,
    http://www.bij-1.nl/politieke-partij-met-dezelfde-naam/
Iets zelf bedenken is er kennelijk niet bij.

Op haar eigen verkiezingswebsite website,
    http://www.bij1.org/gemeenteraadsverkiezingen-2018
fabuteert ze,
    Amsterdam is de stad die ik al sinds 1972 de mijne noem.
    Opgegroeid in West, naar school in Zuid, moeder geworden
    in de Pijp, en vele mooie herinneringen door de hele stad
    maken dat ik mij verbonden voel met alle facetten die
    onze hoofdstad uniek maken.
maar op,
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvana_Simons
staat,
    Geboren 31 januari 1971
    Sylvana Simons werd in Suriname geboren en kwam anderhalf
    jaar na haar geboorte met haar ouders naar Nederland. Ze
    groeide op in Hoorn.

Ze liegt niet alleen over haar woonplaats, ze onderzocht ook
daadwerkelijk haar vorige levens,

https://www.paravisie.nl/inspiratie/spiritueel-nieuws/sylvana-simons-gaat-terug-naar-vorig-leven

Marc Fluks, Amsterdam