[D66] Donorwet erdoor

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Feb 15 20:16:45 CET 2018

Volkomen eens!

Wel opvallend dat nota bene de grootste D66 hater die er bij Geen Stijl rondloopt (Bart Nijman) een pleidooi houdt voor een constitutioneel hof (overigens een D66 "kroonjuweel" ter vervanging van de senaat) die een dergelijke wet zou hebben voorkomen.
Kennelijk zijn de D66 ideeën niet uitgestorven, sterker nog, ze worden door politieke tegenstanders (kennelijk voor eigen gewin) gekopieerd.

Voor mij verdient Pia Dijkstra een gouden medaille (om maar eens in olympische termen te blijven).

Ernst Debets/
Zaanstad.