[D66] Kijktip: Islam-wegkijkers kijken terug

A.O. jugg at ziggo.nl
Tue Apr 24 12:39:11 CEST 2018

Fake, er valt niets terug te kijken. Fluksiaanse humor? Dat de
achterlijke islam hier in het Westen kan floreren zegt meer over het
gedegeneerde waardenstelsel van het Westen zelf. Hier in Venlo is ook
een nieuwe moskee, gelukkig aan de rand, zodat ik er niet langs hoef.
Wellicht ook gefinancierd met petrodollars uit het midden-oosten. Om
daar nou een varkenskop neer te leggen lijkt me ook geen goede
verlichtingsstrategie. Dat varken is meestal een mens.