[D66] Referendum donorwet (3)

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sun Apr 8 14:31:29 CEST 2018

Volkomen eens. Probleem is echter dat ik ondanks zijn beweringen hieromtrent de adjunct hoofdredacteur van Geen Stijl (Bart Nijman) totaal niet vertrouw als hij zegt dat dit referendum (door Geen Stijl georganiseerd) niet tegen D66 ingaat. Dank je de koekoek. Als er één D66 hater op internet rondwaart dan is het wel de heer Bart Nijman. Waarvan akte.

Ernst Debets/
Zaanstad