[D66] Document PEEOTUS-Gate uitgelekt: Het verhaal achter het verhaal

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jan 12 11:56:01 CET 2017

Ik, gisteren over het verhaal achter het verhaal,
> Het zou afkomstig zijn van een Britse spion die tijdens de
> voorverkiezingen in dienst zou zijn geweest van de
> Republikeinse Partij en tijdens de verkiezingen in dienst
> van de Democraten. Na de verkiezing zou John McCain het aan
> de FBI hebben gegeven waarna het via Carl Bernstein
> (Watergate) uitlekte.

Inmiddels is het bovenstaande bevestigd geworden (gisteren hield ik nog
een slag om de arm).

Volgens de Britse en Amerikaanse media zou het gaan om voormalig
MI6-spion Christopher Steele en diens firma Orbis Business Intelligence
(compagnon: Christopher Burrows). Steele is gisteren ondergedoken en
heeft de afgelopen weken niet op verzoeken van journalisten gereageerd.
Hij zou ook achter de beschuldigingen richting voetbalorganisatie FIFA
zitten,
http://www.orbisbi.com
http://www.theguardian.com/us-news/2017/jan/12/christopher-steele-ex-mi6-officer-named-as-author-of-trump-dossier
http://www.wsj.com/articles/christopher-steele-ex-british-intelligence-officer-said-to-have-prepared-dossier-on-trump-1484162553

En passant kwam uit dat Clinton van de tevoren de vragen kende van de
TV-debatten die ze met Trump voerde. Het lijkt te gaan om een complotje
van politiek-correcte avonturiers want iets dergelijks speelt momenteel
in Frankrijk. Politiek-correcten zijn zo bang dat Le Pen daar de
verkiezingen wint - waarna er een EU-referendum komt en Frankrijk
mogelijk de EU verlaat - dat ze een verhaal hebben gecreeerd over
financiele malversaties van het Front National,
http://www.volkskrant.nl/buitenland/marine-le-pen-komt-miljoenen-tekort-voor-campagne-fonds-vader-schiet-te-hulp~a4445511/

En in Italie zouden vrijmetselaars Giulio en Francesca Maria Occhionero
politici bespioneren. Inmiddels zijn ze gearresteerd,
http://nos.nl/artikel/2152481-enorme-italiaanse-e-mailhack-leest-als-thriller.html

...ben benieuwd wat van al deze dingen waar is... geen wonder dat de
politiek-correcten van de EU censuur willen invoeren.
http://www.volkskrant.nl/opinie/gastcolumn-ministerie-van-waarheid-nee-dank-u~a4444854/