[D66] Pechtold en circusklanten: Eerst ontwaren en vervolgens wegkijken

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Dec 30 13:31:16 CET 2017

> Hij roept op om wat minder aandacht te besteden aan 'circusklanten'
> zoals Thierry Baudet.

Ik zou zeggen: Wat let Pechtold ? Waarom heeft hij het er dan uberhaupt
over ?

> Hierdoor blijven echt urgente onderwerpen zoals de
> vluchtelingenproblematiek,
> klimaatverandering en de toekomst van Europa liggen.

Hier hebben de 'circusklanten' die Pechtold meent te ontwaren het juist
dikwijls over. Maar ze zeggen het tegenovergestelde van wat Pechtold
meent. (Zeg dat dan).

Raar hoor. Is Pechtold een beetje in de war of zo ?
Dit gaat niet goed.