[D66] Telramia: Amsterdam krijgt aidsmonument

J.N. jugg at ziggo.nl
Mon Sep 12 11:11:14 CEST 2016

Sommige ziektes zijn blijkbaar meer monumentaal dan andere. Een
kankermonument is er wel, het Wilhelminabos, maar een psychosemonument
of een hillarisch longontstekingmonument zul je in het decadente
Nederland niet aantreffen... Homo's zijn 'aaibaar', verwarden niet, die
worden bij het minste of geringste in de boeien geslagen (De Monitor
gisteren).