[D66] Loepzuiver ernaast

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Mar 26 13:05:05 CET 2016

 Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,

> Hoe dacht je anders dergelijke randdebielen die onder het mom van
> "godsdienst" aanslagen plegen uit te schakelen? Wie een betere
> oplossing heeft mag het zeggen.

 Men zou ze 'post mortem' kunnen straffen.

 Deze lieden menen in de hemel terecht te komen wanneer ze zich
opblazen.
 Zoals uit mijn 'Garmonbozia'- mails blijkt, is er iets raars met 2
 honden (wolven, zie Disney-plaatje) aan de hand en Islamieten haten om
 deze reden zowel honden als de westerse Vrijmetselarij.

 Voer de restanten van hun lijf aan honden, zodat ze in hun geloof naar
 de hel gaan in plaats van naar de hemel en het probleem is mogelijk
 opgelost. Wie zichzelf meent te moeten opblazen eindigt als hondendrol.
 Wellicht dat dit afschrikt ?