[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (5)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Mar 11 10:30:34 CET 2016

Ik, op 8 maart 2016 om 10:25,
> Naar aanleiding van de Eurofiele misdaad van gisteren zojuist
> opnieuw langs deze muur gefietst. Ik werd niet teleurgesteld: De
> witte vlaggen waren *weg* - en daarmee de Melkweg.

Ik, op 8 maart 2016 om 13:17,
> Vannacht zendt de NASA een complete zonsverduistering uit.
> Hiermee is de misdaad van de Eurofielen zo goed als verklaard.

't Is jammer dat Yahoo het bericht van die Zonsverduistering niet
eerder op m'n scherm plaatste want in dat geval had ik beide zaken
kunnen combineren. Immers: Volgens het Ragnarok-verhaal verdwijnt
de Melkweg tijdens een (Midzomerse) Zonsverduistering. Ik beschreef
het juiste verhaal maar dan in omgekeerde volgorde.

Omdat hetzelfde Ragnarok-verhaal voorspelt dat de Melkweg na de
Zonsverduistering weer terugkeert, ben ik zojuist nogmaals langs
het Amsterdamse Euro-Hoofdkwartier gefietst. En ik werd niet (of
juist weer wel) teleurgesteld:
   De vlaggen waren *terug*.
   De Melkweg bleek inderdaad een *come-back* gemaakt te hebben.
   Ragnarok was *voorbij*.
Maar er is meer: De vlaggen waren niet langer wit. Aan de ene kant
waren ze goudkleurig (de kleur/planetaire metaal van de Zon) en de
andere kant was zilverkleurig (de kleur/planetaire metaal van de
Maan). De vlaggen gaven aan dat de Zon en de Maan niet langer
verenigd waren maar gescheiden. De Zonsverduistering was ook echt
voorbij en dit heuglijke feit wilde de EuroUnie weten ook.

Maar er is nog meer. Ik voorspelde immers dat er een politiek
Euro-misdrijf zou plaatsvinden als gevolg van de Zonsverduistering
die de Melkweg had doen verdwijnen.

Inmiddels weten we welk Euro-misdrijf door de Zonsverduistering
werd aankondigd: De EuroBank verlaagde de rente naar het absolute
dieptepunt van 0%. Dit betekent dat spaarders/gependioneerden nog
meer spaarduiten kwijtraken dan eerdere ingrepen van de ECB al
hadden veroorzaakt. De spaarduiten worden ongevraagd overgeheveld
naar degenen die graag schulden maken: De Eurocraten zelf. De
zoveelste Euroramp is daar. Zelfs wegkijker Wellink ziet het thans
somber in.

Blijft raar waarom die gekke Vrijmetselaars van de EuroUnie zoiets
als een Zonsverduistering nodig hebben om hun misdaden te recht-
vaardigen. Het lijkt de Tweede Wereldoorlog wel.