[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (4)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 8 10:25:42 CET 2016

  Ik, op 6 februari 2016 over de muur langs het voormalige Amsterdamse
  marinekwartier, zetel van Eurovoorzitter Nederland,
> Langs de *muur* die deze basis van de burger afschermt staat
> momenteel een kunstwerk bestaande uit 43 (geen 42, zoals het hoort)
> witte vlaggen, genaamd 'The Wall'. Het stelt de Melkweg van de
> Vrijmetselarij voor.

  Naar aanleiding van de Eurofiele misdaad van gisteren zojuist
  opnieuw langs deze muur gefietst. Ik werd niet teleurgesteld: De
  witte vlaggen waren *weg* - en daarmee de Melkweg. Probleem is dat
  een opgeloste Melkweg aanzienlijk ernstiger zij dan een aanwezige
  Melkweg (2 honden zijn thans 1 hond: Satan is terug). Vandaar dat
  de Eurofielen gisteren Turkije liefdevol om de hals vielen: Men
  kondigt al doende nieuwe moorden aan en dus is er alle reden voor
  een feestje.

  De oplossing van de 43-puzzel blijkt overigens kinderlijk eenvoudig:
    43 = 4 x 3 = 12
  Deze rare Melkweg stond voor de 12 sterren rond het sterrenbeeld
  de Eenhoorn: Het Eurosymbool.

  Enfin, de gebruikelijke gekte.