[D66] Samsonites

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Jan 28 19:55:58 CET 2016

Dat hele verhaal van Samsom doet me denken op de parodie die Eric van Muiswinkel indertijd op Hans Janmaat (CD) maakte:

"Wij zetten de buitenlanders het land uit met de 3 V's : Het Vliegtuig, te Voet of met de Viets."

We kunnen sinds vandaag daar de V van Veerboot aan toevoegen.

Een andere cabaretier (Wim Kan) zei al over de PvdA: 3x linksom is ook rechts. Samsom bewijst maar weer de waarheid hiervan.

Ernst Debets/
Zaanstad