[D66] Testosteronbommen?

Henk Vreekamp henk.vreekamp at hetnet.nl
Tue Jan 19 17:23:19 CET 2016

Democs,

De reacties van de politiek-correcten op Keulen en daarna zijn wel een beetje merkwaardig. Een VARA-cabaretier, Van Muiswinkel, zag ik op tv blaten tegen critici: “OK, dit keer hebben jullie gelijk, maar voor de rest zijn jullie waardeloos”, of woorden van gelijke strekking. Enkele conservatieve dames hoorde ik knabbelen aan ouwe feministische koek: alle mannen zijn zo, en als je er een heleboel tegelijk hebt, zijn ze seksueel niet te houwen”...

Ik dacht het me al vagelijk te herinneren: tijdens carnaval, nieuwjaar en tijdens massale (ook recente) demonstraties in Nederland zijn vrouwen massaal aangerand, verkracht en/of beroofd, net zoals bijvoorbeeld op dat centrale plein in Cairo tijdens de “Arabische Lente”. Alle Nederlandse media hebben over de Nederlandse voorvallen gezwegen, ze hebben opzettelijk de aandacht afgeleid door over Cairo enz. te zeuren. ‘t Is dat jullie het maar weten. En “politieke correctheid” is ook maar een leugen van Poetin...

Het grappige, wrange is dat Ome Geert deze contrapropaganda zelf in de hand werkt met zijn gescheld over moslim-mannen als “testosteronbommen”.  De ene gek brengt de andere op een idee...

In de provincie snappen ze er intussen ook niks meer van en gooien ze,  in het programma “Met de I-pad op Pad”, wat rotjes naar agenten die vergaderaars over een reeds genomen AZC-besluiten afschermen.

En waar is onze zeep-verkoper Rutte? Jeremia 29:4-8.

hv,u