[D66] Immigratiecrisis: D66/PvdA/SP jongeren demonstreren tegen Keulse tostanden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jan 11 11:30:46 CET 2016

Wat:      Demonstratie D66/PvdA/SP jongeren
Waarover: Keulse toestanden
Wanneer:  16 januari 2016, 13:00
Waar:     Dam, Amsterdam

Vraag is waar en tegen wie men als drag queen demonstreert.
Tegen eigen partijlijn, tegen de immigratiecrisis, tegen de PVV,
tegen die media die de feiten wel hebben durven berichten en
waardoor deze konden uitlekken ? Demonstreert men tegen Keulse
potten of is de Keulse politiechef de zondebok ?

Probleem voor de betrokken politieke jongerenorgnisaties is dat
de anti-fascisten (de SS'ers van de politieke correctheid) zich
momenteel nogal roeren. De gekken zwaaien wat met hun 6-kleurige
regenboogvlaggen en beweren dat de Keulse slachtoffers eigenlijk
nazi's zouden zijn die er zelf om gevraagd hebben. Men moet maar
durven.

Inmiddels zijn er meer dan 500 aangiften - kennelijk is er wel
degelijk iets gebeurd, wat politiek correcten ook mogen beweren,

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2016/1/Aantal-aangiften-seksueel-geweld-in-Keulen-stijgt-fors-2743513W/

Inderdaad ontkennen tal van politiek-correcten nog steeds de
feiten of ze geven schoorvoetend toe dat de feiten wel degelijk
hebben plaatsgevonden maar verkondigen haastig dat de Keulse
booswichten Syrische paspoorten hebben gekocht van die stoute
IS. Ter afleiding trekken de politiek correcte media al even
haastig een blik uitgehongerde Syriers open. Getverderrie !

Ik begrijp steeds beter waarom de Poolse regering de publieke
omroep weer onder controle van het volk wil brengen. In Belgie
was de censuur van het TV-journaal zelfs nog erger dan in Neder-
land. En wat ik mij afvraag: Hebben dergelijke toestanden zich
soms eerder voorgedaan en is het toen wel gelukt ze in de
doofpot te stoppen ?