[D66] Immigratiecrisis: Borderline - Elite worstelt met werkelijkheid (6)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jan 9 11:52:08 CET 2016

Antid Oto,
> Zouden de heren Fluks en V provocateurs van het populisme zijn?

Ik probeer - zoals altijd - te kijken wat er aan de hand is. Dat de
PVV door de Eurofilie van andere partijen wint, kan ik moeilijk helpen.
Dat de skepticus momenteel op de rechtse media is aangewezen om de
feiten te vernemen evenmin. Ik ben juist tegen propaganda en censuur.

De houding van het NOS-journaal is heel opmerkelijk: Momenteel verwijt
men de politiechef van Keulen datgene waarvoor men zelf propaganda
heeft gemaakt. De man is gisteren ontslagen - hij is uiteraard zondebok
- hem kan moeilijk de problemen verweten worden die zich buiten Keulen
hebben afgespeeld.

De burgermeester van Keulen kwam eerder in het nieuws door een aanslag.
Een beetje googlen leert dat mw. Reeker (pas 3 weken burgermeester en
nu gaat het al fout) als wethouder van Keulen de immigranten wel heel
erg aan het pamperen was. Zo bracht ze immigranten onder in een
4-sterren hotel: Op,

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2016/1/Wie-is-de-Keulse-burgemeester-Henriette-Reker-2741662W/
staat,
   Ze zorgde voor veel opvangplekken in de stad, zo ook in een door de
   gemeente aangekocht vier-sterrenhotel. Dit zorgde in Duitsland voor
   veel commotie, omdat de opvang te luxe bevonden werd voor de
   asielzoekers.
en, over de slachtoffers,
   Vrouwen wordt onder meer geadviseerd om 'op armlengte afstand van
   vreemde mannen te blijven'
Mevrouw lijkt me ietwat in de war.

Overigens wil Slowakije geen immigranten meer toelaten en wil Hongarije
dat de EU een muur bouwt van de Zwarte tot de Adriatische Zee,

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24968247/__Orban_wil_hek_op_de_Balkan__.html
Hongarije was het eerste land dat normaal op de immigatiecrisis heeft
gereageerd - en werd toen fel aangevallen door andere EU-landen (waar-
onder de landen die inmiddels het Hongaarse voorbeeld gevolgd hebben)
en door de UN. Momenteel verdedigt Bolkenstein de Hongaarse politiek.

...Nederland moddert inmiddels maar voort... Gisteren keerde Rutte
himself zich tegen het multiculte (maar wie gelooft deze man nog ?).