[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Feb 12 10:51:34 CET 2016

Ik, eerder,
> Rondom het complex staan halve Amsterdam-2016 Eurovoorzittersvlaggen
> maar wie de hele vlag beziet, ziet dat hierop de Passer en Winkelhaak
> van de Vrijmetselarij afgebeeld staan. 2 halven vormen immers 1 hele
> - net als 2 hondjes in het Satanisme van de Vrijmetselarij 1 hond
> vormen.

Momenteel worden de halve vlaggen in hoog tempo verwijderd. Daarenboven
staat het projectiescherm met hierop de Eenhoorn en 6 sterren tegen een
een Melkweg-kunstwerk bestaande uit 43 witte vlaggen uit. De censuur
grijpt in, wie nog iets wil zien moet snel zijn.

Ik heb wel een foto gevonden waarop zowel het Scheepvaartmuseum als
de twee halve vlaggen vereend staan (hierdoor zag ik het, trouwens).
Kijk maar eens op het brugwachtershuisje voor het Scheepvaartmuseum
op,
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScR_Q5Ifri4e_uAmVVzy0Pyo2hwhNST1rnBL0ycqnDwheknwiJ
Hier ziet men de Passer en Winkelhaak van de Vrijmetselarij voor de
Eurotop-vergaderlocatie. De Melkweg van 43 witte vlaggen begint achter
de slagbomen op het plaatje. Dit is nog steeds te zien.

En nu we toch bezig zijn met het onttoveren van de Wereld: Vanmorgen
was de Hemelpoort met de Eenhoorn op Radio 1 - deze keer expliciet.
Terugluistern: 7:27:30 tot 7:28:05 MET op,
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2016-02-12/07:00
Referenties,
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4243319/2016/02/12/Lamar-Odom-en-blonde-Kim-Kardashian-bij-show-Kanye.dhtml
http://www.youtube.com/watch?v=G9ASz54j0q4