[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Feb 8 11:41:08 CET 2016

  Ik, eerder,
> [...]
> Het stelt de Eenhoorn in de Melkweg van de Vrijmetselarij voor.
> De 6 sterren bepalen de Davidster/Zegel van Solomon/Passer en
> Winkelhaak van de Joden en Vrijmetselaars. In de vergaderzaal
> van het aangrenzende Scheepvaartmuseum prijken op de grond de
> sterrenbeelden van de Vrijmetselarij. Rondom het complex staan
> halve Amsterdam-2016 Eurovoorzittersvlaggen maar wie de hele
> vlag beziet, ziet dat hierop de Passer en Winkelhaak van de
> Vrijmetselarij afgebeeld staan. 2 halven vormen immers 1 hele
> - net als 2 hondjes in het Satanisme van de Vrijmetselarij 1
  en,
> Afhankelijk van de hierbij gevolgde mythologie is het de
> Hemelpoort, de Olympus, Tempel van Solomon, de Ark van Noah.
> Vanwege het laatste staat Monoceros bekend als een schip
> (vandaar dat kerken een schip hebben).

  Er is trouwens meer loos met de zetel van het Nederlandse
  Eurovoorzitterschap. Waarom gaat men in hemelsnaam in het
  Scheepvaartmuseum zitten en niet op een meer voor de hand
  liggende locatie (Paleis op de Dam, Rijksmuseum, Nederlandse
  Bank, Rai) ? Voor zoiets is het ronduit een rare plek.

  Met de locatie van het Scheepvaartmuseum is iets aan de hand...
  - Het gebouw is wit en doet denken aan de Witte Loge op Sirius.
  - Hier vindt het Nationaal Oudjaarsvuurwerk plaats en dit
    gaat (thans) over de Heliacale ondergang van Sirius.
  - Hier komt jaarlijks de Amsterdamse Sint aan en ook dit is
    Vrijmetselarij (Sint=Mercurius, Piet=Zonsverduistering,
    Schimmel=Eenhoorn, Stoomboot=Melkweg in Eenhoorn).
  - Het schip (Monoceros) bevindt zich in het Scheepvaartmuseum.
    Logisch toch ?
  - Op het marineterrein ernaast bevindt zich 'Pension Homeland'
    en 'Homeland' is een andere naam voor de Eenhoorn Monoceros.
    De Zuidafrikaanse Broederschap wist hier wel raad mee.
  - Het scheepvaartmuseum ligt naast de IJtunnel en deze verbindt
    het grote Amsterdam met het kleine Amsterdam-Noord, net als
    twee honden. Het ligt in deze verbinding op de locatie van
    Sirius.
  - Op de ingang van de IJtunnel staat het Nemo-museum en in Nemo
    zit Mercurius verborgen (zelfs 2x).
  - Het Nemo-gebouw heeft de vorm van het achtersteven van een
    schip (Monoceros). Naast het sterrenbeeld Monoceros bevindt
    zich het sterrenbeeld Puppis en dit betekent 'achtersteven'.
  - Het ligt schuin tegenover het Amsterdamse conservatorium en
    het logo van het conservatorium is een Zonsverduistering.

  Er zal nog wel meer zijn maar dit is al heel wat.
  Toeval wil dat ik dit intik in de Bieb van Amsterdam - en ook
  deze ligt schuin tegenover het Scheepvaartmuseum...  :-)