[D66] Het Peppie-en-Tokkie-referendum

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Feb 3 13:52:57 CET 2016

  Antid Oto <jugg at ziggo.nl>
> Al die achterlijkheid van het Geenstijl Peppie-en-Tokkie-referendum
> zie je nu geprojecteerd in de berichtgeving van onze reactionaire
> Fluks.

  Ik ben niet voor GeenStijl hoor - met rechtse clubs is het oppassen
  geblazen. Probleem is weer wel dat men momenteel op de berichtgeving
  van rechts is aangewezen inzake zo'n beetje alles dat over Europa
  en immigratie gaat. De mainstream media laten het lelijk afweten.
  Ze verzinnen rare verhalen en kijken voortdurend voor de werkelijk-
  heid weg. Eigenlijk belazeren ze de kluit.

  Ik vond dat neen-stemmer Van Bommel (SP) het gisteren uitstekend
  deed in Nieuwsuur,
     http://www.npo.nl/nieuwsuur/02-02-2016/VPWON_1248366
  tegen die vreselijke Van Hulten (PvdA). Was de reden waarom ik
  vandaag op zoek ging naar meer info. En wat men allemaal vindt over
  Vrijmetselaar George Soros... onvoorstelbaar. Aan dit soort gekken
  hebben we WO-II te danken (en wellicht ook WO-III). Soros zit
  trouwens ook achter dat vreselijke 'Human Rights Watch',

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Rights_Watch#Financing_and_services
  waar Boris Dittrich rare homotaal uitkraamt.

  Dat iemand van de SP in deze zaak mijn sympatie heeft, maakt me
  trouwens ook weer niet links. Ik zit exact in het (momenteel zo
  falende, ik geef het eerlijk toe) politieke centrum. Ik hang geen
  ideologie/religie aan. Mede hierdoor kan ik overal van die rare
  dingen zien. Ik heb het trucje door.