[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (12)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Apr 12 13:47:05 CEST 2016

Ik op 13 maart 2016 over de vlaggen langs de muur om de Eurotop
vergaderuimte in Amsterdam,
> Er hangen thans 22 vlaggen langs de muur rond het marinekwartier,
> geen 43.

Ik, op 1 april 2016,
> De vlaggen - en dus de Melkweg - zijn/is foetsie.

Ik, op 9 april 2016,
> Sinds gisteren zijn ze weer terug. Deze keer geen 43 of 22 maar
> 20.

Sinds gisteren zijn het er 40. Men heeft het aantal verdubbeld.

Kennelijk wordt er niet alleen een vlaggensein afgegeven maar er
wordt ook vergaderd want men mag het marinekwartier niet meer in.