[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (10)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Apr 2 13:37:08 CEST 2016

  Antid Oto <jugg at ziggo.nl> schreef,
> Wat vlagvertoon allemaal niet teweeg kan brengen in de semiotisch
> ontregelde bovenkamer van een D66er...
> http://marineterrein.nl/nl/nieuws/de-muur-spreekt/

  [Ja, deze D66 begrijpt verborgen tekens]

  Merci !

  Hier was ik naar op zoek maar vond het niet...

  Op de URL staat,
> Sinds een paar weken wordt een geheime boodschap geprojecteerd door de
> raampjes in de muur van het Marineterrein. Wie kraakt de code? (...)
> Denk je dat je de code hebt gekraakt, stuur dan je oplossing voor 1
> april 2015 >naar info at marineterrein.nl.

1 jaar geleden - het kan dus niet gaan over het Euro-voorzitterschap
van Nederland.

Maar er staat wel een link naar datgene dat ik bedoel:
   http://english.eu2016.nl/eu-presidency/cultural-programme
Alwaar de vlaggen (thans weg maar hier afgebeeld op de ontwerpfoto)
staan op,

http://english.eu2016.nl/binaries/medium/content/gallery/eu2016/content-afbeeldingen/beelden-vaste-content/thewall_lowres19115.jpg
Er staat de tekst,
   Artist's impression of 'The Wall' ©La Bolleur
Dit is wat ik opmerkte. En de 'wall' staat voor de Melkweg. Die

Er staat een linkje naar,
   http://europebypeople.nl/the-wall-2/
En da's dus waar ik het een paar keer over had. Hier staat weer de
tekst,
   the communication between those two worlds
Precies. De schijnwereld van Mercurius en de verborgen wereld van
Apollo. Op het plaatje staat de versie zonder vlaggen en het
projectiescherm waarop zo nu en dan een Eenhoorn staat (hier met de
tekst 'Weklom' - kennelijk moet Satan nog ontwaken). Ook staat er een
rare rebus op (die ik overigens niet begrijp) die men kan oplossen.

Kennelijk is dit bedacht door 'La Bolleur',
   https://www.instagram.com/labolleur/
   http://twitter.com/labolleur
   http://www.facebook.com/labolleur
Hier staat zowaar een filmpje van de witte vlaggen,

http://www.facebook.com/labolleur/videos/vb.152907124776020/990601597673231
Alsmede een fraaie foto ervan,
   https://www.instagram.com/p/BACpDfMHhEW/

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/1173140_1664324797177304_2146291988_n.jpg

Enfin, hier gaat het voortdurend om. Ik was ernaar op zoek maar vond
het niet. Nu dus wel.