[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (8)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Apr 1 10:41:24 CEST 2016

Ik, op 6 februari 2016,
> Eurovoorzitter Nederland zetelt in het voormalige Amsterdamse
> marinekwartier. Langs de *muur* die deze basis van de burger
> afschermt staat momenteel een kunstwerk bestaande uit 43 (geen
> 42, zoals het hoort) witte vlaggen, genaamd 'The Wall'.

Ik, op 8 maart 2016,
> Naar aanleiding van de Eurofiele misdaad van gisteren zojuist
> opnieuw langs deze muur gefietst. Ik werd niet teleurgesteld: De
> witte vlaggen waren *weg* - en daarmee de Melkweg.

Ik, op 11 maart 2016,
> Omdat hetzelfde Ragnarok-verhaal voorspelt dat de Melkweg na de
> Zonsverduistering weer terugkeert, ben ik zojuist nogmaals langs
> het Amsterdamse Euro-Hoofdkwartier gefietst. En ik werd niet (of
> juist weer wel) teleurgesteld: De vlaggen waren *terug*.

Ik, op 13 maart 2016,
> Er hangen thans 22 vlaggen langs de muur rond het marinekwartier,
> geen 43.
> Merk op dat er zich tussen 43 vlaggen 42 ruimten bevinden en tussen
> 22 vlaggen 21. Het aantal ruimten is dus exact de helft als voor
> de Zonsverduistering van 9 maart 2016.

Gisteren er opnieuw langsgefietst.

De vlaggen - en dus de Melkweg - zijn/is foetsie. Aangezien dit de
apocalyps voorspelt, even gekeken naar de astrologie van deze
week... dus ga er maar even voor zitten want het wordt weer het
gebruikelijke eurofiele geraaskal.

Op,
   http://www.foxnews.com/science/2016/03/29/planet-discovery
   http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_%28proposed_planet%29
   http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_cataclysm
   http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_%28Babylonian_astronomy%29
staat dat we naar de verdommenis gaan door een negende planeet
(Pluto telt tegenwoordig niet meer mee), genaamd Nibiru. In de
jaren '80 ging het nog om een dubbelster van de Zon,
   http://en.wikipedia.org/wiki/Nemesis_%28hypothetical_star%29
maar ditmaal betreft het een planeet. De Eurofielen gaan deze
week dus opnieuw problemen veroorzaken, zoveel staat wel vast.
Zeg nou zelf: Alle reden om de Melkweg/Zonsverduisterings-vlaggen
ogenblikkelijk weg te halen rond de Amsterdamse Euro-vergader-
ruimte. Kameraad Satan wordt immers terugverwacht.

Deze week klinkt het liedje 'Ramona' van de Blue Diamonds niet
voor niets continu op de radio...
   Ramona = Ra + Mona = Zon + Maan = Zonsverduistering
In de lyrics,
   http://www.songteksten.nl/songteksten/59719/blue-diamonds/ramona.htm
heeft men ondermeer,
   Bell = Eenhoorn, Day is done = Zonsverduistering, I awake =
   Mercurius ontwaakt, Love = Apollo, Rose = Rosetta Nevel,
   Waterfall = Regenboog.

Maar ja, wie ziet/hoort dergelijke dingen ?