[D66] Euroreferendum: Nog 1 etmaal om te tekenen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Sep 26 10:59:12 CEST 2015

Nog 1 etmaal resteert om het houden van een Euroreferendum te
ondersteunen. Ik heb getwijfeld (want het lijkt me een LPF-
referendum gesteund door zweverige rechtse clubs), maar toch
maar getekend. De Eurorotzooi is te groot om niet te mogen
stemmen.

Surf naar,
https://teken.geenpeil.nl

Als men heeft getekend en de verificatie-mail heeft aangeklikt
krijgt men dit plaatje van Pechtold op het scherm,
   https://teken.geenpeil.nl/pechtold-static/verdrietig.jpg
met als tekst,
   Je hebt zojuist Alexander Pechtold heel verdrietig gemaakt
   Dank je wel!

Het is niet onjuist want referendum-partij D66 is volgens De
Hond meer tegen dit referendum (73%) dan welke partij dan ook
en kent het kleinste percentage voorstanders (52%) daar waar
het gaat om het respecteren van de uitslag. Kennelijk vermoedt
D66 welke uitspraak de burger bij referendum zal doen en meent
dat elke vorm van Euro-democratie achteraf alsnog de kop moet
worden ingedrukt... vreselijk gewoon.

Kijk maar op,
http://www.noties.nl/peil.nl/?4076