[D66] De klacht van Erik

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Tue Sep 22 10:04:45 CEST 2015

On Tue, Sep 22, 2015 at 09:49:18AM +0200, J.N. wrote:
> Zijn er nog meer lijsters die me graag zien vertrekken?

Vertrekken is wat extreem, maar ik ben het met Erik eens dat je
knipseldienst postings nauwelijks zinvol zijn. Nu is er van deze
lijst de laatste jaren sowieso weinig over en ik heb afgelopen jaar
na 1 van jouw oplevingen al eens op het punt gestaan de hele lijst op te
doeken. De meeste bijdragende deelnemers zijn de laatste jaren toch
verdwenen.

De enige reden dat ik dat toen niet gedaan heb is dat er sporadisch nog
wel eens een aardige observatie van bijvoorbeeld Henk Vreekamp voorbij
komt.

Groeten,