[D66] Immigratiecrisis: Influx en de troonrede

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Sep 16 12:40:50 CEST 2015

  J.N. <jugg at ziggo.nl>,
> Hongarije heeft weer een ijzeren gordijn. Fluks kan nu zijn reactionaire
> angst voor 'de ramp van ongekende grootheid', de influx, weer binnen
> grenzen houden...

  Dit lijkt me nog maar het begin. Het zal wel niet de bedoeling zijn dat
  het opschorten van het Schengen-verdrag zal baten. Eurofielen verlangen
  naar meer ellende en beslist niet naar minder. Het is hen te doen om het
  versterken van hun diktatuur en niet om het lot van immigranten - voor
  hen zijn de immigranten slechts te manipuleren pionnetjes in hun
  schaakspel de ultieme rottigheid aan te richten. Ze verlangen naar
  Euro-staatsgrepen/oorlogen in de voormalige Sovjet-republieken en naar
  oorlogen in het Midden Oosten. Niet voor niets wordt er thans gesproken
  over 'boots on the ground' in Syria.

  Waar men naar moet kijken is de bron van alle ellende. Zowel het propa-
  geren van de Arabische Lente als de immigrantie-crisis zou geschieden
  middels Faceboek. Als dit waar is, dan hoeft men slechts te kijken om
  welke accounts het hier gaat en van wie deze zijn. Sterker nog: het ligt
  voor de hand dat de diverse inlichtingendiensten dergelijke sporen reeds
  zijn nagegaan (en dus dat ze de resulaten voor zichzelf houden).

  Er gebeuren rare dingen: In Breda zamelt men zelfs paraplu's in voor
  immigranten. Zal wel weer voor tegen de Zon zijn...