[D66] Facebook Banned These Photos of Europe’s Refugee Crisis

J.N. jugg at ziggo.nl
Fri Sep 4 17:04:23 CEST 2015

Dat bedoel ik nou, Debets denkt alleen in oorlogstermen en aantallen
lijkkisten (als hij niet al in gedachte al een atoombom heeft gegooid in
zijn bankiersrazernij). Hij kan beter aandelen BOM aanschaffen ipv BAM.
Inderdaad is het Westen die deze ellende heeft veroorzaakt, nu moet men
ook bereid zijn de consequenties ervan te dragen en significante
aantallen vluchtelingen op te nemen. Een militaire oplossing zoeken,
oorlog voeren met ISIS en de Baathists is alleen voor dwazen en
oorlogshitsers. Ik had al eerder vermeld dat een kindertransport het
overwegen waard is. Zet desnoods vluchtelingen die niet opgevangen
kunnen worden door gebrek aan capaciteit op een cruiseschip
(Holland-America lijn) richting VS, de grote aanstichter.

On 09/04/2015 03:22 PM, Ernst Debets wrote:
> [...]
> Dus moeten we als westerse wereld deze ellende oplossen. Dat doe je niet door iedereen in de al overbevolkte gebieden van W-Europa toe te laten en daar tot groot genoegen van de asielindustrie (onder aanvoering van partijen ter linkerzijde van het politieke spectrum) die hier gigantisch veel (subsidie)geld aan verdient. Beter is het dir in mijn ogen weggegooide subsidiegeld op een iewat verstandiger manier te investeren in de gebieden waar deze vluchtelingen vandaan komen en daar met hun hulp de economie weer aan te zwengelen zodat die idioten van IS/AlQuaida daar geen gehoor meer vinden. We hebben het nu al zover laten komen (door halfslachtig beleid) dat genoemde idioten daar hun gang kunnen gaan. Als het "Rijke Westen" nog enig fatsoen in hun lijf heeft dan zorgen ze dat figuren als Erdogan en Assad weggewerkt worden en dat IS uit Syrië en Irak weggekegeld worden. Pas dan kunnen die hoogopgeleide vluchtelingen inderdaad beginnen om deze landen weer op te bouwen. Vraag is inderd
ad alleen: hoeveel lijkkisten ben je als westers land te accepteren om dit voor elkaar te krijgen?