[D66] Garmonbozia: Hirsi Ali voor joker

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Mar 25 13:05:48 CET 2015

  J.N. <jugg at ziggo.nl> schreef,
>Voor Fluks, als hij de zonsverduistering gemist heeft kan hij
>het nog op gezicht van hirsi ali aanschouwen...
>http://thedailyshow.cc.com/videos/lhwhnp/ayaan-hirsi-ali

[Was het ook nog een zonsverduistering aan het begin van de lente]

AHA, gekleed in zwart/wit, bij central comedy - da's de enige passende
kledij op het enige kanaal waar ze echt tihuishoort.

Overigens, van dat 'Shortcut to Enlightenment' is het nooit gekomen.
Volgens mij is die 'shortcut' het doorbreken van de Melkweg opdat de
twee hemelse honden bij elkaar kunnen komen waarna de Verlichte Satan
(Set, Orthos, Typhon) geacht wordt terug te keren. Enfin hetzelfde
verhaal dus.

Nu we het toch over zwarte en witte honden hebben: Kijk eens naar de
gravure op pagina 15 (van het pdf-file, niet de bladzijde) van,
    http://archive.org/download/cu31924030299451/cu31924030299451.pdf
Dit is de eerste bijbel van de Vrijmetselarij (die van Anderson) en
wie goed kijkt ontwaart een reeks occulte voorstellingen. Hint: zoek
de verdwijnpunten, zoek de Zon, de Eenhoorn en de honden. En ja, met
de stelling van Pythagoras op de vloer van de loge (waarin deze bijbel
in 1723 werd aangeboden door Deputy Grand-Master Desaguliers aan de
eerste Grand-Master van de Grand Lodge of England, de Duke of Montague)
is ook iets aan de hand.

Maar ja, wie ziet het...?