[D66] Garmonbozia: Waar staat de Zon ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jul 31 11:53:39 CEST 2015

Vorige week heb ik om mijn website de pagina,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/sun.htm
gemaakt. Deze pagina geeft de stand van de Zon van 1950 tot
2050 aan.

Wat heeft men hieraan ?

Wel, op 30 november 2015 om 00:00 staat de Zon in Scorpius
en op 30 november 2015 om 12:00 in Ophiuchus,

http://www.fluks.combidom.com/javascript/sun.htm?month=11&date=30&year=2015&hours=00&minutes=00&seconds=00

http://www.fluks.combidom.com/javascript/sun.htm?month=11&date=30&year=2015&hours=12&minutes=00&seconds=00
De Zon gaat dus op 30 november 2015 het sterrenbeeld
Slangendrager binnen - het sterrenbeeld dat geheim moet
blijven, het 13de sterrenbeeld van de dierenriem.

Wat gebeurt er op 30 november 2015 ? Volgens,
   http://nl.wikipedia.org/wiki/Klimaatconferentie_Parijs_2015
breekt die dag een Klimaatconferentie in Parijs uit. Het
logo van deze gebeurtenis is uiteraard de Zondverduistering,
   http://www.cop21paris.org/images/site/Cop21-Paris-Conference-SIF15.png

Morgen, 1 augustus 2015, is eveneens een speciale dag.
Volgens,

http://www.fluks.combidom.com/javascript/sun.htm?month=08&date=01&year=2015&hours=04&minutes=00&seconds=00
staat de Zon om 4 uur exact midden in het sterrenbeeld
Kreeft. Klikt men op het sterrenbeeld in de laatste kolom
dan ziet men het corresponderende kaartje. Feit wil dat
wat men ziet de positie van de Midzomerzon in 800 v. Chr
zij (vandaar: Kreeftskeerkring): Het ijkpunt van de
tropische astrologie,

http://www.fourmilab.ch/cgi-bin/Yourtel?lat=23.&ns=North&lon=90.&fov=60.&date=1&utc=-799-07-01+13:55:00&coords=on&consto=on&constn=on&constb=on&moonp=on
Het is de astrologie die vrijwel niemand kan zien omdat
mensen wanen dat de siderische astrologie - de duiding van
datgene dat men thans aan de hemel kan zien - de 'echte'
astrologie zou zijn.
Het plaatje toont daarenboven de Upsilon (Griekse Y), de
letter van Pythagoras,
   http://en.wikipedia.org/wiki/Upsilon#Symbolism
Het betrfet het logo van het Koningin Wilhelmina Fonds. De
Kreeft is immer Cancer.

Met dergelijke zaken wordt wild getoverd maar vrijwel
niemand die het ziet.