[D66] TV-serie De Fractie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jan 22 13:16:27 CET 2015

Deze week de DVDs van seizoen 2 van 'House of Cards' gezien.
Het Deense 'Borgen' vond ik goed dus dit zou ik ook moeten
zien... Ene F.U. (Fuck You) gaat niets uit de weg richting
het presidentschap van de US.

En dan is er nu op de Nederlandse TV 'De Fractie' - de VPN
(Vrijzinnige Partij Nederland) blijkt dermate gemodelleerd
naar D66 dat de ganse D66-fractie zich recentelijk op de TV
mocht uitspreken over de serie,
   http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/331979

De eerste aflevering was nog wat nieuwig maar aflevering 2 was
aardig. Net als de aktualiteit van de serie en het feit dat
het halve Binnenhof - tot de premier aan toe - er z'n
opwachting in maakt. Al valt voor de makers niet te hopen dat
er in de komende periode iets drastisch in de Nederlandse
politiek voorvalt want dan zit de aktualiteit de serie lelijk
in de weg.

In de bijlage van de VRPO-gids en op de VPN-webste,
   http://www.vpnfractie.nl
staat het partijprogramma. Als het echt was dan zou ik er zo
voor tekenen...

...er zijn wel erg veel websites...

Nog eens kijken kan op,
   http://www.npo.nl/de-fractie/POMS_S_VPRO_765161
   http://www.uitzendinggemist.net/programmas/7258-De_Fractie.html
   http://www.vpro.nl/programmas/De-Fractie/

Meer...
   http://twitter.com/DeFractie
   http://twitter.com/VPNfractie
   http://twitter.com/VPNjong
   http://twitter.com/hashtag/VPN
   http://www.vpro.nl/programmas/De-Fractie/over-de-fractie.html
Elk VPN-kamerlid heeft ook nog eens een eigen Twitter-account.