[D66] Oud-raadslid Bart Robberts overleden

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Jan 13 20:02:27 CET 2015

Groot verlies voor D66 Amsterdam
Ik zag het ook net op het Parool. Verschrikkelijk bericht. Ik weet niet waar dit op het Rokin gebeurd is, maar de verkeerssituatie aldaar kan ik nou niet een van de veiligste noemen. Neem daarbij dat het waarschijnlijk nog drukker gaat worden als stadsdeel Centrum zijn zin krijgt. (Zie ook de reactie van Guido Frankfurther in het Parool: http://www.parool.nl/parool/nl/30700/OPINIE/article/detail/3828141/2015/01/12/Wat-doen-auto-s-op-het-Muntplein.dhtml )

Ernst Debets