[D66] WebTV: Politiek-correct circus bij Pauw (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Dec 21 13:10:52 CET 2015

  Ik, gisteren,
> Een van de ergste politiek-correcte TV-programma's is de talkshow
> Pauw - uitgezonden op werkdagen rond 23:00 op NPO1. (...)
> Afgelopen vrijdag ging het volledig mis - zie,
> http://www.npo.nl/pauw/18-12-2015/VARA_101375469

Ik moet oppassen want vandaag valt zowaar Afshin Ellian mij bij in
Elsevier,

http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs/2015/12/Europa-zonder-grenzen-dreigt-in-ontbinding-te-raken-2736416W/?masterpageid=158493
Hij schrijft,
   Het zijn grappenmakers als Dolf Jansen die via de NPO-kerk van
   entertainers de ongelovigen tot de orde roepen.
en,
   Bij Dolf Jansen, Jeroen Pauw en andere entertainers past perfect
   het priesterlijke gewaad van het meest onmenselijke humanisme.
   Nietzsche zou nu zeggen: ik heb jullie reeds gewaarschuwd voor de
   komst van deze mensen.

Het klopt allemaal wel maar noch van Ellian noch van Nietzsche moet
ik iets hebben. En van het humanisme van Herakles al helemaal niet.

Marc Fluks, Amsterdam