[D66] Kwart miljoen immigranten in 2016 (was: Beetje boos op NOS)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Dec 18 13:54:40 CET 2015

  Henk Vreekamp <henk.vreekamp at hetnet.nl> schreef,
> In haar berichtgeving over de demonstratie tegen een azc in
> Geldermalsen verzwijgt het NOS-Journaal van 18:00 uur opzettelijk
> dat het de ME-politie was die een vrouw zwaar gewond in elkaar
> sloeg.

Ze ligt zelfs met een hersenbloeding in het ziekenhuis - zie,
http://www.ad.nl/ad/nl/34821/Rivierenland/article/detail/4210196/2015/12/18/Vriend-Saskia-na-ME-aanval-Ik-schreeuwde-dat-ze-ziek-is.dhtml
Alwaar,
   Volgens Nikkels lijdt zijn vriendin aan een ernstige vaatziekte
   en is in het ziekenhuis later geconstateerd dat Saskia door de
   zware klappen op haar hoofd een hersenbloeding opliep. Nikkels:
   'Het was verschrikkelijk. De politie stortte zich van het ene
   op het andere moment en zonder enige aanleiding bovenop ons.'
en,
   Daar passeerde zij cafe De Gouden Leeuw, dat net werd schoongeveegd
   door politieagenten. Ze waren in burger, maar hadden lange stokken
   bij zich, zegt Cees Blom die in het café aanwezig was. Klaar om er
   op los te slaan. 'Ze waren heel agressief.'
Staat hier nu dat de relschoppers van de NOS eigenlijk politieagenten
waren ?

De NOS bevestigt louter de door haarzelf gecreeerde vooroordelen.
Het immigratie-onderwerp viel al een tijdje onder de censuur maar
nu moest men wel... en dus werd er flink politiek-correct gelogen.

Zo werd vermeld dat 'relschoppers die dit soort bijeenkomsten
aflopen' (bedoeld werd: neonazi's, het liefst uit Rotterdam)
'slaags waren geraakt met de politie'.
Feitelijk ging het om inwoners van Geldermalsen zelf, uiteraard
geen neonazi's maar mensen die terecht kwaad waren omdat ze door
politici bleken te zijn opgelicht, en was het de politie die als
vanouds begon met meppen - zo werd er ingeslagen op mensen die
gewoon voor hun eigen voordeur stonden te kijken.

Met al die gekte, met al die oplichtingspraktijken en verdraaiingen
kan het alleen nog maar erger worden. Ook al omdat een deel van de
immigranten dat niet in Nederland zal weten te aarden zal gaan
ontsporen - men leze dit beschouwelijke stuk,
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/4206682/2015/12/13/De-elites-brengen-ons-in-gevaar.dhtml
Alwaar,
   De elites hebben dit land in gevaar gebracht. Door te veel
   immigranten toe te laten met een erg afwijkende cultuur, en door
   vervolgens niets van die mensen te vragen.

En dit: CBS verwacht 240,000 immigranten in Nederland in 2016,
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2015/bijna-kwart-miljoen-immigranten-verwacht-in-2016.htm
Alwaar,
   In 2016 zal de Nederlandse bevolking naar verwachting met ruim
   110 duizend inwoners toenemen. De groei komt vooral door migratie.
   Er worden volgend jaar 240 duizend immigranten verwacht. Ook de
   komende jaren zal de immigratie hoog blijven. Dit blijkt uit de
   nieuwe bevolkingsprognose van CBS. (...) Na 2017 wordt een daling
   van de migratie verwacht, en vanaf de jaren twintig gaat de
   prognose uit van 185 duizend immigranten per jaar.

Politiek-correcten slijpen alvast de messen om deze in de rug van
zoveel mogelijk protesterende medeburgers te steken. En de NOS zal
de slachtoffers ongetwijfeld als 'relschoppers' gaan afschilderen.

Kwestie van 1984.