[D66] Bevolkingsonderzoek redt leven (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Dec 9 11:20:01 CET 2015

  Ik, vorige week,
> Een van de becritiseerde bevolkingsonderzoeken betreft de in 2013
> ingevoerde controle op darmkanker. (...) De uitslag was positief.
> Gisteren onderging ik daarom in een privekliniek een kijkoperatie.

  Zojuist de definitieve uitslag gekregen van het pathologisch
  onderzoek. Er is geen kanker in een van de 5 vorige week verwijderde
  darmgezwellen aangetroffen. Het was me al tijdens de operatie
  verteld dat het er goedaardig uitzag en nu is dit ook door het lab
  bevestigd.

  Ik blijf nog jaren de politiek volgen...
  Beetje zeuren over het klimaat en zo...  :-)