[D66] Voetbalgelauff

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 21 11:42:40 CEST 2015

  J.N. <jugg at ziggo.nl>,
> Het NOS-journaal heeft het duistere bureau nosologie, massamanipulatie,
> staatsveiligheid en vijandsbeelden.

  Ik kijk zo nu en dan naar het NOS-journaal maar het meest naar CNN,
  de BBC, het RTL4-journaal en het Belgische nieuws.

  Al die kwalificaties van de NOS waarmee ze haar vijanden in een zo
  kwaad mogelijk daglicht probeert te stellen vind ik vreslijk. En
  uiteraard het truttige nieuws. Nieuwsuur is zo mogelijk nog erger.

  We zijn hard op weg naar een nieuwe wereldoorlog (mogelijk is ze al
  begonnen) en daarbij hoort dit soort dingen. Men probeert zo hoog
  mogelijk op te geven van Europese geestelijke dwergen die zo graag
  oorlog willen en stampt al het andere zo diep mogelijk de grond in.

  Enfin, het is weer 1984.

  Marc Fluks, Amsterdam