[D66] Welk bedrag geeft staat uit aan asielzoeker

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Apr 17 14:03:15 CEST 2015

  Ik, eerder,

  J.N. <jugg at ziggo.nl> reageerde hierop met,
>Waar zijn de tijden gebleven toen Dr. Fluks zich nog een scepticus noemde.

  ...juist hierom valt zo'n bedrag me op - ook al gezien de 'bed, bad en
  brood'-crisis in Den Haag waarbij de PvdA kennelijk haar laatste kiezers
  aan de PVV wil overdoen. Proberen Aboutaleb, Asscher en Marcouch de PvdA
  wat geloofwaardiger te maken door zelf voor PVV'tje te gaan spelen en dan
  gooit de vernielzuchtige Samsom in deze tijd van eeuwig komkommernieuws
  weer eens roet in het politieke eten...