[D66] Garmonbozia: Timmermans zingt Kumbaya (was: hijgerigheid en voorzichtigheid)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Sep 12 10:45:29 CEST 2014

Timmermans lanceerde deze week het zingen van het 'Kumbaya'. Waarom?

Oto <jugg at ziggo.nl> forwarde dan ook (vanachter een
paywall),
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/3746467/2014/09/12/Ben-je-beter-als-je-wel-bommen-wil-gooien.dhtml
>'Ik laat me door minister Timmermans niet plaatsen in het kamp van
>mensen die denken dat we uiteindelijk met IS in een vrolijk kumbaya
>uitbarsten omdat we het weer eens zijn.'

Zie,
http://www.youtube.com/watch?v=1jjcxFGEysE
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Kumbaya
http://en.wikipedia.org/wiki/Kumbaya

Eigenlijk is het Vrijmetselarij (Timmermans draagt immers Geel om de
pols - vandaar 's mans leugens aangaande de Ukraine en zijn benoeming
in Brussel). Het gaat niet om manneke God/Jesus maar om manneke Satan
(of zoals de Amerikanen zeggen: liever geen democratische Ezel maar
een republikeinse Olifant).

Vandaar Timmermans' vrolijke uitbarsten in Satanistisch gezang,
   http://www.google.com/search?q=freemasonry+kumbaya