[D66] Krol's kater

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 24 12:01:08 CEST 2014

Is er eindelijk een gematigde homo-activist en dan gaat het zo vreselijk
mis. Mogelijk kreeg Henk Krol subsidie juist omdat hij zijnde gematigd
overkomt ? Zegt meer over de subsidiegever dan over Krol, lijkt mij. In
het verleden waren er ook al voortdurend berichten over COC-hotemetoten
die subsidiegeld in eigen zak lieten verdwijnen. Politiek-correct Neder-
land keek weer eens de andere kant op.

Enfin, ik heb even gekeken naar het hoe en wat...

* De jongerensite waar de tonnen steeds weer over gaat werkt niet meer,
      http://www.18min.eu = http://www.18min.nl
      http://web.archive.org/web/20120419020255/http://www.18min.eu/
   Wie het probeert, ontdekt dat deze website onderdeel was van die van
   de Gay Krant.

* Ook de website van De Vrienden van de Gay Krant (die thans info/poen
   van Krol/50Plus willen hebben bij monde van advocaat Oscar Hammerstein
   is opgeheven,
      http://www.svgk.org
      http://web.archive.org/web/20130629032700/http://www.svgk.org/

* Ook de website van de Gay Krant zelf is opgeheven,
      http://www.gk.nl
      http://web.archive.org/web/20130501225119/http://www.gk.nl/
   Wie het toch probeert surft naar de website van Winq/Gaykrant,
     http://www.winq.nl
   En dan blijkt de Gay Krant in het geheel niet te zijn opgeven. Deze
   maand staat er een stuk in over... niet lachen... Oscar Hammerstein.

Kennelijk is er een homo-oorlog aan de gang. Nagel heeft een ongelukkige
hand daar waar het gaat om het selecteren van de voormannen van zijn
partijen...