[D66] In 't Veld reageert op uitspraken Pechtold (was: Pechtold euro-kritisch?)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu May 15 11:53:53 CEST 2014

  Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> schreef,
>Soms geloof je met recht je oren niet: Pechtold zou zich euro-kritisch hebben
>uitgelaten. Een fijnproever zou me moeten duidelijk maken wat er precies aan de
>hand is met onze veilingmeester.  Tot zolang dicht ik Alexandro een dogmatischer
>aureool toe.

  Zie Nieuwsuur van afgelopen zondag (en de kranten de dag erna).
     http://nieuwsuur.nl/uitzending/2014-05-11/

  Met het oog op de Euro-verkiezingen en een mogelijk premierschap (in het
  volgend kabinet zit naast D66 immers of de PVV of de SP), gaat Pechtold
  niet langer voor de troepen uit.

  Ik kan men niet voorstellen dat iemand het gelooft maar het zou natuurlijk
  prachtig zijn als Pechtold ook inhoudelijk tot inkeer zou zijn gekomen -
  ook na de Euroverkiezingen, ook als toekomstig kandidaat-premier.

  Zojuist reageerde In 't Veld op de uitspraken van Pechtold. De tekst staat
  hieronder.

Bron:   Nu.nl