[D66] Aircrash Ukraine: Rouwdag hysterie: PvdA'er biedt excuses aan

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Wed Jul 23 13:34:56 CEST 2014

Ach, is de voormalige hoofdredacteur Volkskrant weer bezig. Wist alles over
Fortuyn, `racist´ als opening, herinner ik me. Gaan we even door in de
populistische trant van PB, uitzetten van vader en dochter Z uit Argentinie
die nu beiden in Nederland wonen, wegens medewetenschap etc. aan het uit de
lucht laten vallen van mensen tijdens de Videla dictatuur... Zeer
toepasselijk na de actuele ramp-misdaad in Oekraine.  Even doorbijten en
consequent wezen, burgemeestertje.
hv,u