[D66] liberale oorlogshitsers

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 8 11:25:00 CEST 2014

  Oto <jugg at ziggo.nl> schreef,
>Op de wikipagina van NATO-chef Rasmussen staat dat zijn prioriteit bij
>aantreden het verbeteren van de banden met Rusland was. Dat hebben
>gezien gisteren in Kiev, als een ware oorlogshitser liet hij zijn
>anti-Russische hysterie de loop.

[Rasmussen praat alsof hij lid is van de Deense hoorspelkern].

In Nederlandse TV-rubrieken ziet men momenteel louter VVD'ers die
aartsconservatieve onzin uitkramen.

Wat algemener: we worden momenteel overspoeld met oorlogspropaganda
waar men in Noord Korea nog een puntje aan kan zuigen. We horen in
geen enkel land een lid van de oppositie bezwaar maken tegen wat er
thans gebeurt, zo erg is het. Ik moet trouwens vreselijk lachen als
Nieuwsuur weer eens Ukraine-deskundige en roddeltante Hubert Smeets
laat opdraven voor een Dr. Klavan optreden. Eindelijk weer eens echte
humor op de TV.

In Europa volgt crisis thans op crisis, zo'n beetje alles dat na
WO-II werd opgebouwd is inmiddels afgebroken. Degenen die hiervoor
verantwoordelijk zijn, hebben een schurk nodig die voor dit alles
verantwoordelijk kan worden gehouden - een soort Goldstein. En hun
keuze is gevallen op Putin.

Met hun handelsboycott veroorzaken ze wederom doelbewust een crisis;
de gevolgen hiervan (die uiteraard op gewone burgers zal gaan worden
afgewenteld) dichten ze alvast toe aan het Grote Kwaad dat in het
Kremlin zou zetelen. Niet in Brussel zijn ze gek maar in Moskou.

...tja...