[D66] Gazaslapte

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Aug 3 11:02:45 CEST 2014

  Anid Oto <jugg at ziggo.nl>,
>Was is er toch met al die slappe politieke reacties omtrent Gaza?
>Pechtold neemt geen stelling. De onbekende Sjoerdsma komt pas 30 juli
>met een krachteloos persberichtje dat er een "onafhankelijk onderzoek"
>moet komen naar het geweld. Kortom, they dont give a fuck.

  Sterker nog: Anja Meulenbelt (ooit Eerste Kamerlid voor de SP) heeft
  gisteren haar lidmaatschap van de SP opgezegd vanwege soortgelijke
  slapte in haar partij.

  Wat opvalt: Het taalgebruik in de media is uitermate pro-Israel
  terwijl de beelden iets anders tonen. Het is overduidelijk de
  bedoeling te suggereren dat de Palestijnen thans slachtoffer zijn
  van Hamas in plaats van Israel.

  Wat ook opvalt: De Israelische aanval begon als vergelding voor de
  moord op drie Joodse schoolkinderen en thans stelt Netanyahu dat het
  gaat om het vernietigen van Palestijnse tunnels. Hij liegt gewoon
  weer iets anders, mensen trappen er toch wel in.

  Tenslotte valt op dat in ons land de media momenteel propaganda maken
  voor het aanpakken van antisemitisme in Nederland (Van Aartsen wordt
  onderuit geschoffeld alsof hij tegen het aanpakken van antisemitisme
  zou zijn). Kennelijk willen ze de aandacht afleiden van het werkelijke
  probleem.
  Overigens: Sem, zoon van Noah, was de eerste Joodse Vrijmetselaar.
  Antisemitisme betekent eigenlijk dat men tegen de Joodse Vrijmetselarij
  (B'nai B'rith) zij. Maar zoiets mogen we niet weten, da's geheim. In
  2015 verlopen de auteursrechten op Mein Kampf. Hier zal het wel echt
  over gaan. Men ziet de bui al hangen.

  De vorige premier van Israel, Olmert (Vrijmetselaar), is onlangs tot
  voor 6 jaar veroordeeld wegens corruptie. Netanyahu hoort wat mij
  betreft ook achter de tralies thuis - dient als oorlogmisdadiger te
  worden vervolgd. Deze leugenaar is niet alleen aartsconservatief maar
  tevens levensgevaarlijk (en dus houden maconiek Amerika en Europa hem
  de hand boven het hoofd, zetten liever in zoveel mogelijk Arabische
  landen de boel op stelten).

  Marc Fluks, Amsterdam