[D66] de NRC wordt objectief!

Oto jugg at ziggo.nl
Fri Aug 1 12:22:52 CEST 2014

Debets heeft de Bijbel ontdekt als boek vol feiten, ik ben zelf niet
verder gekomen dan de openbaringen van Johannes. Dat je niets nieuws
onder zon ziet, is geen vrijbrief voor onverschilligheid. Misschien is
de bijbels geïnspireerde bankier misschien wel moreel perverser als de
"joodse vrek"... Zelfs de kernoorlog maakt hem niets uit.