[D66] Plural society en de Oekraine

Oto jugg at ziggo.nl
Sat Apr 26 12:56:03 CEST 2014

On 04/25/2014 03:32 AM, Henk Vreekamp wrote:
> Verrukkullukke militairtjes,

Ik ben nog wel in dienst gemoeten maar als non-conformist nooit militair
geworden...
Trouwens, vanwege de staatsfetish in Hegel heb ik het idee van
offerbereidheid voor de staat al lang gedumpt. Steun voor de monarchie
is gedaald afgelopen jaar, dus straks jagen we in de morgen, vissen we
in de middag en 's avonds filosoferen we...  En ijveren voor een
republikeinse staatsvorm is in mijn optiek nogal zinloos, of je nu door
de kat of de hond gebeten wordt... De staat is hondsdol.

vanishing Oto