[D66] Regeren is 'vooruit' zien

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Sat Apr 19 15:39:37 CEST 2014

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com>:

>  Erik <muijz at dds.nl> obstinaat wie immer,

Je hebt het over jezelf professor.
Je blijft hier koppig je gekkenpraat posten.
Hou daar nou eens mee op. Ga naar de psychiater.
(Als je daar niet in je eentje naartoe durft moet
je me maar even mailen, dan kom ik je handje wel
vasthouden.)

> [Mijmeren refereert overigens naar Mimir, de Noordse Apollo]

(Onzin, die door de professor dan ook maar niet wordt toegelicht.)

> Momenteel hangt Mokum vol met deze poster,
>    http://www.plasticheroes.nl
> Alwaar (inclusief taalfout) deze tekst,

Ja, ik zie de taalfout.
Je schrijft 'alwaar', maar dat moet natuurlijk 'waarop' zijn.
(Een poster, waarop de volgende tekst.)

>    Plastic afval kun je beter scheiden
>    Dat weet toch iedereen ?
> Dit gaat over twee honden en het feit dat bijna niemand ze kan
> zien.

Dit gaat over het scheiden van afval en het feit dat dat beter
is voor het milieu.
Apart ingezameld plastic afval kan worden gebruikt voor de productie
van plastic. Dat scheelt fossiele brandstoffen.

> Net als deze reclamespot van Snickers die niet van de buis lijkt
> weg te branden,
>    http://www.youtube.com/watch?v=DCkZ4iFso3E
> Alwaar,
>    Je bent jezelf niet als je trek hebt

Blijkbaar heb je trek?

> Erik, je kan jezelf beter afvragen *waarom* dit over twee honden
> gaat (als je het ziet, dan zijn al je vragen opgelost). Jij wil

Nee professor; jij kunt je beter afvragen waarom *jij* de enige
persoon in Mokum bent die bij een poster over afval moet denken
aan twee honden.
Er zijn volgens mij twee mogelijkheden:
1) je bent geniaal
2) je bent knettergek

De eerste mogelijkheid lijkt me niet van toepassing; als je
geniaal was zou je je opvatting beter kunnen onderbouwen dan
door vaag gereutel over 'ze' die het slecht met ons voorhebben
en daarom overal symbolen in verstoppen die alleen professor
Fluks kan decoderen.

Kortom, je bent niet geniaal; je bent volkomen knetter.
Dat is niet erg hoor; er zijn wel meer mensen knettergek.
Met medicatie valt daar vaak nog wel iets aan te doen.
Dus een bezoekje aan de psychiater en voortaan je medicatie
op tijd innemen. Klaar!

> graag doen voorkomen dat ik dergelijke onzin zou bedenken terwijl

Neenee, jij doet het steeds voorkomen alsof je deze onzin
NIET zelf bedenkt. Je zwatelt wat aan over dat je het alleen
maar 'ziet' of zo.
Intussen leert een blik in het archief van deze mailinglijst
dat je jaar in jaar uit louter gekkenpraat uitkraamt, zonder
enige onderbouwing of bewijs.

> ze toch echt overal rondom ons staat. Ik zie slechts waar het
> heimelijk over gaat.

Ja, zo heb je ook mensen die denken dat ze Napoleon zijn,
professor. Of dat ze in een UFO zijn ontvoerd.
Nogmaals: het is geen schande om knettergek te zijn, maar
het is een beetje onnozel om er niets aan te laten doen.

Over die Satanische rothondjes dus (who let
> the satanic dogs out ?).

Jijzelf?

Met vr.gr.,
Erik vdMb