[D66] hennisschennis

Oto jugg at ziggo.nl
Wed Apr 16 08:31:14 CEST 2014

Lijkt me dat Hennis-Plasschaert teveel NATO-testosteron ontvangt in haar
pinokkiofunctie als Minister van Oorlog. De Nederlandse luchtpolitie
gaat naar de Oekr! Intieme zalf zal de agressie ook niet verminderen
vrees ik, zeker niet één van VVD-huize. Ook de Volkskrant is al geruime
tijd niet te pruimen met haar pro-Oekraine en anti-Rusland commentaren.
De Vis gaat er van stinken.

Moskou heeft het volledig WW1 archief gedigitaliseerd en online gezet.
Te vrezen valt dat er geen lessen uit getrokken worden. Hennis-P lijkt
me ook meer iemand die de Linda leest ipv in oorlogsarchieven duikt.

Oto