[D66] Prins Pils bij GeenStijl

Daniel van Kesteren dvkesteren at dlkvk.dds.nl
Wed Oct 23 00:31:28 CEST 2013

Geen idee. Ik heb heel veel respect voor WA en ik ben blij dat hij
koning is geworden. Het is makkelijk om hem op de korrel te nemen, hij
kan zich toch niet verdedigen. Misschien moeten we ons afvragen wat het
charisma is van Pechtold. Niet eerlijk om hem af te zetten tegen Van
Mierlo, want die had het wel, dronken en wel. En gestopt met roken
bovendien. En zonder demonstraties organiseren. Dat vraag ik dus ook
niet van Pechtold. Beetje meer burgerrechten, beetje meer
staatshervorming, dat zou ik wel fijn vinden.