[D66] Censuur Leiden

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Fri May 17 21:47:09 CEST 2013

Quoting Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>:

> Dank voor je moeite, Erik, ik wou alleen even duiden op het sluipend
> gif der sponsoooring...

Die andere Nederlandse universiteiten, die het boek dus evenmin in
hun collectie blijken te hebben, worden toch niet allemaal door de
de golfdictatuur van Oman gesponsord?

Met vr.gr.,
Erik vdMb

P.S. Opmerkingen maken over het wereldbeeld van beroepsleugenaar Bert
Bakker - zelf noemt hij zich geloof ik lobbyist - is zinloos.
Van iemand die schaamteloos de illegale oorlog van George W. Bush
goedpraatte kan geen zelfreflectie worden verwacht.

(Om dezelfde reden zal ik Bert Bakker dus ook niet aanraden om "The
prosecution of George W. Bush for murder" eens te lezen.)