[D66] vervalste russel

Nord protocosmos66 at gmail.com
Sun May 5 19:23:53 CEST 2013

Op de kop getikt, een gave Nederlandse hardback van Russel's
geschiedenis van de westerse filosofie op de Venlose boekenmarkt voor
maar 6,50 euro. De verkoper hield me staande en sprak me aan omdat hij
gezien had dat ik bij een andere verkoper eenzelfde duurder exemplaar
had zien liggen welke ik liet liggen. Merkwaardig, het papier is
lichtelijk verkleurd maar in het midden zitten een bundel puntgave witte
bladzijden die sterk afkleuren tegen de rest. Geen toeval, dit moet een
vervalste Russel zijn... Filosofen hebben geprobeerd de wereld te
interpreteren en te veranderen, is het nu tijd om het te vervalsen? Fast
City, Metropole orkest.

Nord