[D66] Geen oppositie, dan geen regering

Nord protocosmos66 at gmail.com
Wed Mar 27 19:55:41 CET 2013

Politici lossen geen problemen op, dus waarom verwacht jij van de
'burger' eigenlijk acceptatie? Onze parlementaire democratie heeft geen
grondelijke legitimiteit voor de niet-gerepresenteerden, de
part-of-nopart, de niet-burger met/zonder BSN. Henk 'democs' Vreekamp
heeft blijkbaar nog immer een naïef geloof in parlementaire democratie,
wat Badiou capitalo-parliamentarianism noemt.

Nord