[D66] NRG wil wit

Nord protocosmos66 at gmail.com
Thu Mar 7 13:00:42 CET 2013

Ik vraag me af of wit wel de meest geschikte kleur van verzet is tijdens
de abdicatie, zoals het weinig militante Nieuw Republikeins Genootschap
het graag ziet. De witte vlag ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_vlag)
is of was in sommige landen een koninklijke vlag, en daarnaast het teken
voor overgave. Een resolute militante NRGer doet dus niet aan wit maar
aan vlagschennis, wat bij ons terecht niet verboden is. Kortom,  verzin
een  boosaardige en subversieve methode om uw driekleur te schenden en
zet het op youtube... Sommige honden zijn zeer bekwaam in het hanteren
van vlaggen: two dogs rip a dutch flag goes viral!